Termeni şi Condiţii

Site-ul http://www.hotelatlantic.ro este un site comercial, proprietate a societăţii S.C.WEST PALACE HOTELS S.R.L. Pentru folosirea în cele mai bune condiţii a serviciilor oferite de către Hotelul Atlantic se recomandă citirea cu atenţie a următorilor Termeni şi Condiţii, fapt ce implică acceptarea lor în totalitate. Informaţiile publicate pe site nu sunt de natură contractuală şi nu constituie o reprezentare, garanţie sau orice altă obligaţie din partea Hotelului Atlantic în ceea ce priveşte orice rezultat ori serviciu.

Date generale Hotel Atlantic:

Strada Iosif Vulcan, nr. 9, 410041, Oradea, Bihor, România
Telefon rezervări: +40359 172263 ; 0740489557
Fax: +40259426911
E-mail rezervări: rezervari@hotelatlantic.ro
E-mail Manager: office@hotelatlantic.ro
Web: http://www.hotelatlantic.ro


1. Drepturile clientului

Prin accesarea, folosirea sau cumpărarea serviciilor de pe http://www.hotelatlantic.ro, clientul va primi notificările în format electronic sau prin e-mail. Clientul nu are dreptul de a modifica, reproduce, vinde sau de a exploata site-ul http://www.hotelatlantic.ro sub orice altă formă. Clientul declară că este de acord cu prelucrarea datelor sale cu caracter personal şi că este în cunoştinţă de cauză ; acesta are dreptul de intervenţie asupra datelor (de a cere şi obţine rectificarea, actualizarea, blocarea sau ştergerea datelor personale) şi de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de legea nr. 677/2001 care i-au fost încălcate.


2. Cerere de rezervare cazare

Rezervările se pot efectua prin completarea unui formular trimis prin e-mail către Hotelul Atlantic şi preluat de către personalul nostru sau printr-un apel telefonic. După primirea cererii de rezervare, vă vom răspunde cât mai repede prin intermediul datelor de contact introduse de dumneavoastră. Acest sistem nu efectuează o rezervare în mod direct.


3. Rezervare şi cazare online

Sistemul online de cazare şi rezervare de camere la Hotelul Atlantic poate fi folosit de către orice turist din orice localitate de pe teritoriul României şi din lume. Dacă aveţi mai puţin de 18 ani, vă rugăm să cereţi asistenta unui părinte sau a unui tutore. Pentru rezervările de camere făcute online va trebui să introduceţi datele dumneavoastră de contact : nume, prenume, telefon, adresa e-mail, etc. Prin trimiterea rezervării online, sunteţi de acord cu folosirea datelor pentru :

● Confirmarea rezervărilor de camere la hotel ;
● Debitarea cărţii de credit pentru depozite şi rezervări plătite în avans ;
● Trimiterea de e-mail-uri referitoare la rezervarea dumneavoastră ;
● Comunicarea de oferte speciale de cazare, promoţii şi sejururi de vacanţă, rezervări de camere la hotel, informaţii actualizate şi apariţia unor noi servicii.

Prin sistemul de cazare online aflaţi instant preţurile camerelor la hotel precum şi disponibilitatea locurilor libere. Sistemul internaţional de rezervare online a camerelor de hotel este simplu, rapid şi gratuit.


4. Anulări/Nesosiri

Nesosire sau rezervare neonorata reprezinta rezervarea confirmata si neanulata in urma careia clientul nu a ajuns la hotel la data stabilita. Dacă rezervarea camerei la Hotelul Atlantic, este anulată cu 48 de ore inainte de check-in, nu va fi perceput comision. Anularea rezervarii cu 24 de ore inainte de check in atrage plata a 50 % din tariful aferent primei nopţi de cazare Dacă rezervarea se anulează mai târziu de 24 de ore inainte de check in sau în caz de neprezentare la hotel, se va taxa tariful aferent primei nopţi de cazare. În cazul anulării rezervării la Hotel Atlantic, trebuie să ne anunţaţi în cel mai scurt timp la :

Strada Iosif Vulcan, nr. 9, 410041, Oradea, Bihor, România
Telefon rezervări: +40359 172263
Fax: +40259426911
E-mail rezervări: rezervari@hotelatlantic.ro
E-mail Manager: office@hotelatlantic.ro
Web: http://www.hotelatlantic.ro



5. Tarife cazare

Tarifele afişate pe site-ul http://www.hotelatlantic.ro reprezintă preţul de cazare pe cameră pe noapte şi include : TVA si toate taxele locale. Preţurile se pot modifica în orice moment fără un preaviz în prealabil, însă aceste majorări nu afectează rezervările confirmate. Tarifele de cazare la Hotelul Atlantic din Oradea diferă în funcţie de camera aleasă : Cameră Single, Camera Dubla, Cameră Superior Dublă .


6. Modalităţi de plată

Sistemul online de cazare şi rezervare de camere la Hotelul Atlantic precum şi cererea de rezervare sunt gratuite pentru toţi utilizatorii. Plata rezervării camerelor la hotel se face la recepţie în momentul cazării (cash sau prin carte de credit) sau prin sistemul de rezervare cazare “online booking”. Cărţile de credit acceptate sunt : VISA si MASTERCARD. Hotelul Atlantic îşi rezervă dreptul de a pre-autoriza cardul de credit anterior sosirii.


7. Datele cu caracter personal

Hotelul Atlantic respectă standardele etice şi legale în privinţa protecţiei datelor cu caracter personal. Datele personale sunt confidenţiale, nu vor fi niciodată furnizate unei alte persoane şi/sau companii dar sunt accesibile autorităţilor care au dreptul să verifice tranzacţiile comerciale sau altor autorităţi în drept să efectueze orice verificări justificate în baza legii. Hotelul Atlantic poate anula fără avertisment rezervările efectuate pentru care se constată că au fost introduse date eronate, false sau furate.


8. Servicii si facilităţi

Hotelul Atlantic de 4**** din Oradea vă asigură un sejur cât mai confortabil şi plăcut oferindu-vă următoarele servicii şi facilităţi hoteliere gratuite : Servicii şi facilităţi gratuite : rezervarea cazării online, recepţie 24/24, cameră de bagaje, sistem de aer condiţionat şi de încălzire, camere pentru nefumători, seif in fiecare camera, Internet wireless Wi-Fi disponibil în întregul hotel, serviciu de lustruit pantofi, parcare supravegheata cu camera video, room- service ( 07h00-22h00), fax, copiator , Cafenea in incinta hotelului unde se poate servi micul dejun, pranzul si cina . Camerele Hotelului Atlantic sunt dotate cu : TV prin cablu (60 de canale), Internet wireless Wi-fi (gratuit), minibar, telefon, seif in fiecare camera, aer condiţionat, uscător de păr, dus sau Jacuzzi, birou ; puteţi beneficia de room-service (07h00-22h00) precum şi de serviciu de trezire/ceas deşteptător. Animalele de companie mici sunt acceptate la cerere, tarifele sunt disponibile la receptia hotelului.


Oaspeti suplimentari si musafiri

Puteti primii musafiri sau oaspeti in camera dumneavoastra de la Hotelul Atlantic intre orele 8.00 am si 22.00 pm, fara costuri suplimentare. In cazul in care primiti oaspeti in intervarul 22.00 pm-8.00 am acestia vor trebuii sa achite diferentele de tarif pentru a II a persoana si sa se inregistreze la receptie.


Rezervări pentru grupuri

Dacă există solicitări pentru patru camere, avem nevoie să ne informaţi în avans pentru a vă putea asista în momentul cazării. Dorim să întâmpinăm personal membrii grupurilor şi să le oferim cele mai bune servicii.


Copii şi paturi suplimentare:

Toţi copiii sub 13 ani sunt cazaţi gratuit când sunt folosite paturile existente, iar copiii mai mari de 13 ani şi adulţii plătesc 60 ron pe noapte şi persoană pentru paturi suplimentare. Spaţiul maxim de paturi suplimentare/pătuţuri într-o cameră este 1. Orice tip de pat suplimentar sau pătuţ de copil este furnizat la cerere. Suplimentele nu se vor calcula automat în costurile totale şi se vor plăti separat la hotel.


9. Politica de protecţie a mediului

Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine militanta privind aceasta problema. Mentionam ca detergentii folositi pentru spalarea si strilizarea lenjeriilor si prosoapelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator. De aceea vom schimba lenjeriile si prosoapele la doua zile de cazare sau la cererea clientului, pentru a ne semnaliza dorinta dumneavoastra de a schimba obiecte de lenjerie si prosoape va rugam sa le lasati pe jos.


10. Reclamaţii

Orice reclamaţie trebuie să fie trimisă prin e-mail la adresa : office@hotelatlantic.ro nu mai târziu de 15 zile de la data de plecare. Cererea nu va fi analizată dacă este trimisă mai târziu de 15 zile. Data primirii notificării stabileşte data de anulare.


11. Program de eliminare a clientilor indezirabili

Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate sau nepoliticosi si turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului Atlantic sau deranjeaza alti clienti. Ne rezervam dreptul de a evacua fortat din incinta hotelului clientii indezirabili. De asemenea tinanad cont de cele mentionate mai sus ne rezervam dreptul de a ne selectiona clientii.


12. Copyright

Întregul conţinut de pe site-ul Hotelului Atlantic Oradea (imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe, etc.) este în proprietatea şi sub dreptul de autor a societăţii S.C. WEST PALACE HOTELS S.R.L. fiind apărat de legea privind protecţia drepturilor de autor precum şi de legile privind proprietatea intelectuală şi industrială. Folosirea oricăror elemente fără acordul scris al Hotelului Atlantic se pedepseşte conform legilor în vigoare.


13. Dispoziţii finale

Aceşti Termeni şi Condiţii reprezintă condiţii obligatorii, iar Hotelul Atlantic îşi rezervă dreptul de a modifica şi/sau anula orice cerere de rezervare, rezervarea efectuată prin intermediul sistemului online de cazare şi rezervarea telefonică ce conţine date eronate, false sau furate sau al cărei posesor nu poate fi contactat. Hotelul Atlantic şi societatea S.C. West Palace Hotels S.R.L nu vor fi trase la răspundere pentru conţinutul, calitatea şi natura informaţiilor altor link-uri la care se ajunge prin intermediul site-ului http://www.hotelatlantic.ro. Utilizarea şi vizitarea site-ului implică citirea şi acceptarea completă şi totală a Termenilor şi Condiţiilor noastre precum şi acordul dumneavoastră în legătură cu aceste prevederi şi reguli.